Brandweer rukt uit voor vergeten pan op fornuis

Foto © ZO-NWS | iStock
Gepubliceerd op 15/08/2022 om 14:06
Laatst bewerkt op 15/08/2022 om 14:09

De brandweer is maandagmiddag vanwege rookontwikkeling met meerdere voertuigen uitgerukt naar een woning aan de St. Jozefstraat in Kerkrade.

Bij aankomst werd geconstateerd dat het niet om een brand ging, maar dat de rook ontstaan was omdat een pan tijdens het koken op het fornuis vergeten was.

Heb jij een nieuwstip voor onze redactie of een opmerking?
Stuur ons een e-mail, vul het contactformulier in, of stuur een bericht naar onze Whatsapp: ‭06-11 31 96 64‬.

Reclame

Advertenties