Gaslek in flat in Brunssum Noord
De hulpdiensten zijn donderdag groots uitgerukt vanwege een gaslek in een flatgebouw aan de Europalaan in Brunssum. De brandweer heeft 86 appartementen ontruimd.
Brandweer, politie en netbeheerder zijn ter plaatse om de situatie onder controle te krijgen. Over de oorzaak van het gaslek is nog niets bekend.
Uit voorzorg is de omgeving afgezet. Ook wordt bekeken welke verdere maatregelen nodig zijn. Meer details zijn nog niet bekend.
Meld u aan en doe mee in het ZO-NWS Parkstad Opiniepanel!
Via het opiniepanel kunt u uw mening geven over allerlei actuele en relevante onderwerpen. ZO-NWS gebruikt uw meningen en adviezen voor journalistieke uitingen. Ook kunnen de uitkomsten van het panel gebruikt worden in onze radio- en televisie-uitzendingen. Iedereen die in de regio Parkstad Limburg woont en 18 jaar of ouder is, kan zich hier aanmelden.
-----
Heb jij een nieuwstip voor onze redactie of een opmerking?
Stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in.